הח"כית הפעילה למען בריאות הנפש: "שינוי תודעה"

הבמה שלך No Comments on הח"כית הפעילה למען בריאות הנפש: "שינוי תודעה"

ח"כ מיכל וולדיגר קוראת אצל יונת קפלן ב'הבמה שלך' ב'קול חי' לשנות תודעה: "עד היום דיברו במערכת על בריאות הנפש כמניעה של מחלות. אני רוצה שמהיום נדבר על זה כדבר מצמיח. בכל לימודים יהיו קורסי חובה של חוסן נפשי כתנאי לקבלת כל תעודה ורישיון"

מחאת מנהלי בריאות הנפש צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכל וולדיגר, הפעילה בתחום בריאות הנפש, שוחחה עם יונת קפלן בתוכנית 'הבמה שלך' ושיתפה: "גם כשהייתי סגנית שר האוצר המשכתי להתעסק בתחום בריאות הנפש. זהו תחום חשוב מאוד ואני מקווה שנצליח לעשות שינוי רחב ומשמעותי בכל המערכת. דבר ראשון זה שינוי הגישה – עד היום דיברו על התחום כאל מניעה של מחלות, אני רוצה שמהיום נדבר על החוסן והבריאות הנפשית כדבר מצמיח. זה שינוי תודעה, להבין שהנפש שלנו חשובה ויקרה לא פחות מהחומר. זה אומר שכולנו צריכים להבין שאנחנו סוכני חוסן".

וולדיגר חשפה את היוזמה שלה ואמרה כי: "בכל לימודים יהיו קורסי חובה של חוסן נפשי כתנאי לקבלת כל תעודה ורישיון. "יד ביד יחד עם החוסן הקהילתי צריך גם את מערכת הבריאות הנפשית. גם בה חייבים לבצע שינוי מקיף, זמינות ואיכות".

לדבריה: "אני מאמינה שכל אישה היא מנהיגה ולא משנה מה המקצוע שלה, אנחנו חייבות להבין את זה ולפעול בהתאם לכך. אנחנו רוצות לדאוג לנשות יו"ש שחשופות לאיומים ביטחוניים. רוב הגברים ביישובים משרתים במילואים והם זועקות לעזרה, אם ניתן להם חוסן זה ישפיע גם על המרכז".

האזינו

 



0 תגובות